Oferta
Oferta
Rekrutacja w naszej placówce trwa cały rok!
Niepubliczne Przedszkole Językowe „SMYKI” przyjmuje dzieci od 2,5 roku do lat 6.
Rekrutacja w naszej placówce trwa przez cały rok kalendarzowy.
Dzieci przyjmowane są według kolejności zgłoszeń, aż do wyczerpania miejsc.
Codziennie odbywają się zajęcia ogólnorozwojowe i dydaktyczne zgodne z podstawą programową edukacji przedszkolnej.
Wiemy jak we współczesnym świecie ważna jest znajomość języków obcych, stąd też zajęcia języka angielskiego odbywają się w każdej grupie codziennie. Organizujemy także English Mornings (zobacz film)– poranki z językiem angielskim , dla dzieci przebywających w świetlicy przedszkolnej. Język niemiecki (zobacz film) dwa razy w tygodniu oraz anglorytmika- zajęcia rytmiki połączone z językiem angielskim są organizowane raz w tygodniu. Zajęcia pozwalają dzieciom w naturalny sposób przyswoić język obcy poprzez zabawy, piosenki, gry językowe, rymowanki, inscenizacje oraz mini dialogi. Dzięki tym zajęciom dzieci osłuchują się z akcentem i fonetyką języka.
Zajęcia relaksacyjne.
Poranki umuzykalniające.
Dzieci i rodzice otoczeni są opieką logopedy (raz w roku przesiewowe badania logopedyczne), psychologa i pielęgniarki.
Diagnoza pedagogiczna mająca na celu poznanie możliwości i potrzeb rozwojowych dzieci, wspomaganie ich indywidualnego rozwoju oraz pomoc w osiąganiu gotowości dzieci do podjęcia nauki w szkole.
Zapisy do Niepublicznego Przedszkola SMYKI odbywają się przez stronę internetową, drogą mailową lub bezpośredni kontakt telefoniczny.
Rok przedszkolny wypełniony jest wieloma wydarzeniami takimi jak:
-
Bale karnawałowe, wiosenne, Dyni, andrzejkowe, walentynkowe…
-
Teatrzyki i koncerty
-
Eksperymenty
-
Zajęcia kulinarne
-
Spotkania ze światem przyrody
-
Wizyta św. Mikołaja
-
Piknik Rodzinny
-
Konsultacje i warsztaty dla rodziców z psychologiem
Nasze przedszkolaki biorą udział w wielu konkursach na szczeblu miejskim i ogólnokrajowym, by każdy mógł odnaleźć i w pełni wykorzystać swój talent.
Na terenie placówki cyklicznie organizujemy konkursy rodzinne, których głównym celem jest rozbudzenie pasji dzieci, budowanie więzi rodzinnych i tworzenie elementów wspólnoty, jaką jest przedszkole.
Rozwijamy talenty, kreatywne myślenie, sprawność fizyczną naszych przedszkolaków (patrz – oferta zajęć dodatkowych).
Nasze przedszkole czynne jest 5 dni w tygodniu od 6:30 do 17:30 przez cały rok bez przerw w czasie ferii zimowych i wakacji.
Posiadamy 12 nowocześnie wyposażonych sal, zimowy placyk zabaw, jadalnię z tarasem letnim , szatnię podzieloną na 4 pomieszczenia, plac zabaw i ogród.
Sale, w których przebywają dzieci oraz plac zabaw są monitorowane.
Rekrutacja
Nie czekaj i zapisz swoje dziecko już dziś!
- Ilość miejsc ograniczona!
- Opłata stała wynosi 490 zł miesięcznie
- Wyżywienie 14 zł dziennie.
- ZNIŻKI DLA RODZEŃSTW.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE JĘZYKOWE SMYKI
W TYCHACH
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH
Godziny |
Zajęcia dnia |
|
|
630 – 800 |
ZAJĘCIA ŚWIETLICOWE Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, ze śpiewem, ruchowe, muzyczne, integracyjne w kole. Zabawy z chustą animacyjną. Prace porządkowo – gospodarcze. Zapis w dzienniku świetlicowym. |
800 – 830 |
Zabawy wg zainteresowań dzieci. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz |
830 – 900 |
Przygotowanie do śniadania: czynności sanitarno- higieniczne, rozwijanie samodzielności w czynnościach samoobsługowych; śniadanie – realizacja zadań programowych w tym zakresie. Zabiegi higieniczne, samoobsługowe i porządkowe po śniadaniu. |
|
|
900 – 1130 |
Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela według planów miesięcznych oraz wybranego programu wychowania przedszkolnego: zajęcie edukacyjne, zabawa ruchowa, (przy zestawie ćwiczeń gimnastycznych zabawy ruchowej nie organizuje się). Drugie śniadanie; swobodne zabawy: wg inwencji dzieci w kącikach zabaw, tematyczne, dydaktyczne; konstrukcyjno manipulacyjne – zabawy klockami; plastyczne: rysowanie, kolorowanie, lepienie z plasteliny, wycinanie; gry i zabawy stolikowe; słuchanie literatury; ćwiczenia słuchowe, ortofoniczne i oddechowe; inne wg wyboru dzieci; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci w Sali; czynności porządkowe; pobyt Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym. Zabawy w językiem obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem (język angielski, język niemiecki, native speaker – grupy najstarsze, anglorytmika). Zajęcia rytmiczne – psychomotoryka, taneczne. |
1130 – 1200
|
Przygotowanie do obiadu: czynności sanitarno- higieniczne, rozwijanie samodzielności w czynnościach samoobsługowych; Obiad – realizacja zadań programowych w tym zakresie. Zabiegi higieniczne, samoobsługowe i porządkowe po obiedzie; mycie zębów po obiedzie. |
|
|
1200 – 1430 |
Odpoczynek, relaksacja, słuchanie literatury dziecięcej, słuchanie nagrań bajek. Inne zajęcia opiekuńcze, samoobsługowe i organizacyjne wg potrzeb. |
1430 – 1500 |
Czynności sanitarne, higieniczne i samoobsługowe związane |
1500 – 1600 |
Decyzje i wybory: zabawy dowolne, tematyczne i samorzutne dzieci wg zainteresowań dzieci: gry i zabawy dydaktyczne, układanki, zagadki, gry planszowe, lepienie z plasteliny, rysowanie, kolorowanie, budowanie |
1600 – 1730 |
ZAJĘCIA ŚWIETLICOWE Rozchodzenie się dzieci do domu. Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, zabawy kołowe dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach w małym zespole, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne. Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe . Prace porządkowo – gospodarcze. Zapis w dzienniku świetlicowym. |